concurrent

Onze concurrenten

ONZE CONCURRENTEN


Op deze pagina leest u meer over de kwaliteit van Royal Casino Company en de “concurrentie” dat actief is in de markt. Met onderstaande informatie willen wij ook veel onduidelijkheid wegnemen en u helpen de juiste keuze te maken.

Helaas zien wij steeds vaker dat aanbieders zich profileren als casino verhuurder en termen zoals “professioneel” en “echte casino kwaliteit” gebruiken, maar dit is vaak verre van waar. Op deze pagina ziet u de verschillen die er zijn, en wij willen u er dan ook op wijzen dat kwaliteit een prijs heeft. Goedkoop is in deze branche echt duurkoop en kan uw feest of evenement eerder negatief dan positief beïnvloeden.

verschuif de <|> om de verschillen de zien. 

onze concurrenten xxl casino banner

Af en toe horen wij de opmerking “jullie zijn te duur, wij hebben een veel goedkopere leverancier gevonden.” Inderdaad, Royal Casino is niet de goedkoopste aanbieder. Maar realiseert u zich dat goedkoper vaak betekent dat er bezuinigd wordt op kwaliteit en professionaliteit?

Een casino leverancier die onvoldoende marge maakt en dus relatief weinig verdient, zal nooit 100% inzet leveren om uw feest te laten slagen. Is het u waard om een paar honderd euro te besparen op een belangrijk feest of evenement dat u waarschijnlijk maar één keer organiseert, met het risico dat er een leverancier staat met beschadigde en kapotte spullen omdat u voor de goedkoopste optie heeft gekozen?

Bij Royal Casino garanderen wij topkwaliteit en professionaliteit, zodat uw feest een onvergetelijke ervaring wordt. Kies voor zekerheid en succes met Royal Casino!


ROYAL CASINO

ANDERE AANBIEDERS

Goedkoop blijkt vaak duurkoop. Helaas merkt u dit meestal pas op de avond zelf, wanneer het al te laat is.

ROYAL CASINO

ANDERE AANBIEDERS

Bij ons staat kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Wij begrijpen dat elk evenement uniek is en streven ernaar om onze diensten aan te passen aan uw wensen en eisen.


Algemene Huurvoorwaarden

Algemene Huurvoorwaarden Royal Casino Company

A. De gehele huursom moet minimaal 14 dagen vóór het geplande evenement zijn overgemaakt op ons IBAN-nummer NL93 RABO 0125 8363 84 ten name van Royal Casino Company / Be Our Guest Events te Huizen. U ontvangt na uw akkoord op de offerte een officiële bevestiging en factuur waarin alle gemaakte afspraken staan vermeld. Indien de factuur niet betaald is vóór of op de uiterste betaaldatum, behoudt Royal Casino Company / Be Our Guest Events zich het recht voor om de opdracht te annuleren en het evenement niet uit te voeren.

B. Indien de casinotafels niet op de begane grond komen te staan en dit vooraf niet schriftelijk is gemeld, is het aan de croupiers om te beslissen of de casinotafels alsnog naar boven of naar beneden worden getild dit i.v.m. het gewicht en afmetingen. Als de casinotafels en materialen alsnog naar boven of naar beneden worden getild wordt er achteraf 12,5% van de totale huursom in rekening gebracht. Om telleurstelling te voorkomen raden wij u aan om dit schriftelijk voor uw evenement te communiceren.

C. Schade aan de casinotafels en materialen van Royal Casino Company, welke niet door het personeel van Royal Casino Company wordt veroorzaakt, zal geheel worden verhaald en doorberekend aan de huurder/opdrachtgever.

D. De veiligheid van het personeel van Royal Casino Company dient gewaarborgd te zijn. Indien door wat voor reden dan ook de medewerkers van Royal Casino Company het onverantwoord vinden om door te spelen aan de casinotafels, zullen alle casinotafels worden gesloten en afgebouwd en verlaten de medewerkers van Royal Casino Company het evenement.

E. De huurder/opdrachtgever wordt geacht zorg te dragen voor orde en netheid rondom de casinotafels, denk hierbij aan borden en glaswerk.

F. De gefactureerde huurprijs is gebaseerd op het door de huurder/opdrachtgever aangegeven aantal speeluren. Als de wens is om langer door te spelen dan berekenen wij € 50,00 per uur per casinotafel extra en na 00:00 uur geldt een nachttoeslag van € 37,50 per croupier extra. Een verlenging is uitsluitend mogelijk voor alle ingehuurde casinotafels.

G. De huurder/opdrachtgever dient te zorgen voor voldoende parkeergelegenheid. Om zo snel mogelijk te kunnen op- en afbouwen zijn parkeerplekken voor de ingang of laad en los plek gewenst. Het personeel van Royal Casino Company personeel komt met een grote bestelbus en/of bakwagen.

H. Parkeerkosten worden achteraf 1:1 doorberekend aan huurder/opdrachtgever.

I. Eventuele missende casino chips van Royal Casino Company worden doorberekend aan de huurder/ondertekende, tegen een stuks prijs van € 0,25. Geef uw gasten graag duidelijk mee dat alle chips weer moeten worden ingeleverd na het evenement.

J. Annuleert u langer dan 3 maanden voor het geplande casino evenement, dan wordt de gehele huursom aan de huurder/opdrachtgever geretourneerd.

K. Annuleert u korter dan 3 maanden voor het geplande casino evenement, dan dient 25% van de totale huursom te worden betaald door de huurder/opdrachtgever.

L. Annuleert u korter dan 4 weken voor het geplande casino evenement, dan dient 50% van de totale huursom te worden betaald door de huurder/opdrachtgever.

M. Annuleert u korter dan 14 dagen voor geplande casino evenement, dan dient de gehele huursom te worden betaald door de huurder/opdrachtgever.

N. Bij het niet betalen door de huurder/opdrachtgever zijn extra gemaakte kosten en de eventuele incassokosten geheel voor rekening van de huurder/opdrachtgever.

O. Voor locaties gerekend vanuit Huizen NH, wordt voor zowel de heen- als terugreis 0,65 euro per gereden kilometer additioneel in rekening gebracht. Dit wordt altijd vooraf met u gecommuniceerd in de offerte, wij berekenen nooit verborgen kosten achteraf door aan onze klanten.

P. Bij de afname van 4 of meer speeltafels kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht i.v.m. het inzetten/inhuren van extra transport. Deze kosten worden altijd van te voren vermeld op uw offerte, wij berekenen nooit verborgen kosten achteraf door aan onze klanten.

Q. Non alcoholische dranken worden gedurende het casino event verzorgd door huurder/opdrachtgever.

R. Crew catering wordt door onze croupiers zeer gewaardeerd. De croupiers vertrekken vaak al vroeg van huis waardoor zij geen tijd hebben om te kunnen eten voordat zij moet werken achter de casinotafels. Wij hopen dat u hier rekening mee wilt houden.

S. Helaas zijn vervelende verkeerssituaties/files/autopech niet te vermijden “onmacht”, Royal Casino Company kan voor de gevolgen hiervan niet aansprakelijk worden gesteld. Uiteraard doen wij onze uiterste best dit te vermijden door ruim op tijd te vertrekken en zoals afgesproken om op tijd op de locatie aanwezig te zijn.

VOOR GELD SPELEN IS ILLEGAAL EN DAAROM HEEFT ROYAL CASINO COMPANY ER BEWUST VOOR GEKOZEN OM HIERIN NIET TE VOORZIEN. ONZE CORE-BUSINESS IS LUXE ENTERTAINMENT.

VRAGEN

Als u naar aanleiding van ons Privacy Statement nog vragen of opmerkingen heeft neem dan contact met ons op!

CONTACTGEGEVENS

Royal Casino Company
Kabelweg 1
1271 AN HUIZEN


Impressie

FOTO'S & AFTERMOVIES


Om u een nog betere indruk te geven wat wij kunnen hebben wij een aantal casino aftermovies laten maken.

Niets gevonden.


A.V.G. Privacy Policy

PRIVACY POLICY

Royal Casino Company hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In deze Privacy policy willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Royal Casino Company houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Dit brengt met zich mee dat wij in ieder geval:

  • Uw persoonsgegevens verwerken in overeenstemming met het doel waarvoor deze zijn verstrekt, deze doelen en type persoonsgegevens zijn beschreven in dit Privacy policy;
  • Verwerking van uw persoonsgegevens beperkt is tot enkel die gegevens welke minimaal nodig zijn voor de doeleinden waarvoor ze worden verwerkt;
  • Vragen om uw uitdrukkelijke toestemming als wij deze nodig hebben voor de verwerking van uw persoonsgegevens;
  • Passende technische en organisatorische maatregelen hebben genomen zodat de beveiliging van uw persoonsgegevens gewaarborgd is;
  • Geen persoonsgegevens doorgeven aan andere partijen, tenzij dit nodig is voor uitvoering van de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt;
  • Op de hoogte zijn van uw rechten omtrent uw persoonsgegevens, u hierop willen wijzen en deze respecteren.

Als Royal Casino Company zijn wij verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Indien u na het doornemen van ons Privacy policy, of in algemenere zin, vragen heeft hierover of contact met ons wenst op te nemen kan dit via de contactgegevens onder aan dit document.

VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS VAN KLANTEN OF LEVERANCIERS

Persoonsgegevens van klanten of leveranciers worden door Royal Casino Company verwerkt ten behoeve van de volgende doelstelling(en):

  • Administratieve doeleinde;
  • Interne marketing doeleinden;
  • Order verwerking;
  • Opdracht verwerking.

Grondslag voor deze persoonsgegevens is:

  • De overeengekomen opdracht;

Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan Royal Casino Company de volgende persoonsgegevens van u vragen:

  • Voornaam- en achternaam
  • Tussenvoegsel
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Geslacht

Uw persoonsgegevens worden door Royal Casino Company opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:

  • Gedurende de looptijd van de overeenkomst en daarna alleen in de financiële administratie voor maximaal 7 jaar.

BEWAARTERMIJN

Royal Casino Company bewaart persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor het doel waarvoor deze zijn verstrekt dan wel op grond van de wet is vereist.

BEVEILIGING

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om persoonsgegevens van u te beschermen tegen onrechtmatige verwerking, zo hebben we bijvoorbeeld de volgende maatregelen genomen;

  • We hanteren een gebruikersnaam en wachtwoordbeleid op al onze systemen;
  • Wij maken back-ups van de persoonsgegevens om deze te kunnen herstellen bij fysieke of technische incidenten;

RECHTEN OMTRENT UW GEGEVENS

U heeft recht op inzage, rectificatie of verwijdering van de persoonsgegeven welke wij van u ontvangen hebben. Tevens kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens (of een deel hiervan) door ons of door één van onze verwerkers. Ook heeft u het recht om de door u verstrekte gegevens door ons te laten overdragen aan uzelf of in opdracht van u direct aan een andere partij. Wij kunnen u vragen om u te legitimeren voordat wij gehoor kunnen geven aan voornoemde verzoeken.

Mogen wij uw persoonsgegevens verwerken op basis van een door u gegeven toestemming hiertoe, dan heeft u altijd het recht deze toestemming in te trekken.

KLACHTEN

Mocht u een klacht hebben over de verwerking van uw persoonsgegevens dan vragen wij u hierover direct contact met ons op te nemen. Komen wij er samen met u niet uit dan vinden wij dit natuurlijk erg vervelend. U heeft altijd het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, dit is de toezichthoudende autoriteit op het gebied van privacybescherming.

VRAGEN

Als u naar aanleiding van ons Privacy Statement nog vragen of opmerkingen heeft neem dan contact met ons op!

CONTACTGEGEVENS

Royal Casino Company
Kabelweg 1
1271 AN HUIZEN


WIJ WERKEN SAMEN MET..

Wij werken o.a. samen met:


Partners van Royal Casino Company ontvangen een interessante boekingskorting.
Wilt u ook ook partner worden?

NEEM CONTACT OP

Organisatie Partners


Wat klanten over ons zeggen – Reviews & recensies

Wat klanten over ons zeggen – Reviews & recensies | Royal Casino Companyb


casino reviews
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company
Casino huren - Royal Casino Company

Privacy Voorkeur Centrum

nl_NLDutch
add_filter( 'wpcf7_support_html5_fallback', '__return_true' );